Çağrı Merkezi Ses Yalıtımı

Çağrı merkezine özel çağrı merkezi ses yalıtımı ortam akustiğinde ses düzeyini mümkün mertebe en aza indiren ses yalıtım malzemeleriyle sağlanmaktadır. Ses yalıtımı için kullanılan ofis bölme sistemleri, kumaş paneller, süngerler ve tavan baffle paneller tercihinize bağlı olarak değişkenlik gösterebilmektedir. Uygun bir akustik olmadan, iletişimsizlik ve çalışanların hayal kırıklığı problemler haline gelmektedir.


Çağrı merkezlerinde ses karmaşasını önlemek için çalışanların masalarının arasında seperator kullanılabilir. Dışarıdan gelen sesleri ve içeriden dışarıya giden sesleri kesmek için akustik süngerler kullanılabilir. Ses yalıtımı ile dışarıdan içeri ve içeriden dışarı çıkan sesleri engelleyebilirsiniz.


Günümüzde çağrı merkezleri iş olanağı fazlasıyla arttığı için insanlar günden güne yoğun bir ortamda yoğun bir tempoda yaşamını sürdürmektedir. Masa seperatörleri çağrı merkezlerinde ses karışıklıklarını önlemek çalışanların birbirlerinden rahatsız olmasını engeller ve bu durum otomatik olarak iş performansını arttırır.


Çağrı merkezlerinde ses yalıtım uygulamaları yapılmamış ise, hassas bilgilerin risk alarak ve azalmış verimlilik para kaybetme. Çağrı merkezinde eğer dışarıya, alt kata, üst kata ses gidişi rahatsız edici oluyorsa ciddi bir ses izolasyonu yapılabilmektedir.

Benzer Gönderiler